Veel gestelde vragen

Behandelingen

Hoe kan ik een behandeling boeken?

Je kunt op verschillende manieren een behandeling boeken:

  1. Direct online een behandeling boeken: klik hier.
  2. Bel met: 023-2050-816
  3. Suur een e-mail naar: experience@imageskincare.nl
Ik wil mijn afspraak verzetten, hoe doe ik dat?

Tot 24 uur voorafgaand aan de afspraak is het mogelijk om kosteloos te annuleren. Bel direct met 023-2050-816 om je afspraak te verzetten en/of te annuleren.

Hoe lang duurt een behandeling?

Dit hangt helemaal af van de soort behandeling dat je krijgt. Jouw huidprofessional kan je precies vertellen hoe lang jouw behandeling duurt.

Kan ik gewoon met make-up naar een behandeling komen?

Jouw huidprofessional zorgt ervoor dat je voor je de behandeling ondergaat, je gezicht helemaal is gereinigd.

Bereikbaarheid & OV

Kan ik bij jullie parkeren?

Wij beschikken over een beperkt aantal parkeerplaatsen. Je kunt aan de zijkant van het gebouw aanbellen om toegang te krijgen tot het parkeerterrein. Parkeren is alleen mogelijk tijdens de behandeling.

Hoe kom ik met het OV?

Kijk op OV 9292 voor de meest recente reisinformatie.

Betalen

Kan ik pinnen en/of met cash betalen?

Behandelingen en producten moeten direct worden afgerekend op de dag van je behandeling. Je kunt zowel met pin als met cash geld betalen.

Accepteren jullie ook creditcards?

Het is helaas niet mogelijk om met een creditcard te betalen.

Kan ik een BTW factuur krijgen? 

Voor influencers die zijn ingeschreven bij de KvK is het, alleen in overleg, mogelijk om een btw factuur te ontvangen.

Producten

Kan ik direct producten kopen?

Na een behandeling kun je producten aanschaffen op basis van het advies van jouw huidprofessional.

Vergoedingen

Krijg ik mijn acnebehandeling vergoed door mijn zorgverzekering?

Dit hangt helemaal af hoe en waar je bent verzekerd. Onze huidprofessionals kunnen je hierover volledig informeren tijdens een persoonlijk intakegesprek.